Egy klassz recept a Krisna-völgyi Búcsúból, Manjuvalitól. Talán a pizza egészséges, indiai változata 🙂 A készülő szakácskönyvemben lesz egy házisajtos variációja.

 

Hozzávalók:

3 dl urad dhal (egyfajta hüvelyes, fekete lencse)

1 dl rizs

3 kk só

apróra vágott zöldségek: pl. paradicsom, pritamin paprika, cukkini, reszelt gyömbér, főtt kukorica

egy nagy csokor apróra vágott korianderlevél vagy petrezselyem

 

Az elkészítése nagyon egyszerű, csak az bonyolítja, hogy előző nap kell elkezdeni. 6 órára külön-külön beáztatjuk a rizst és az urad dhalt bő vízbe. Ha letelt az idő, egymás után leturmixoljuk mindkettőt egy kevés víz segítségével. Krémes, sűrű palacsintatészta jellegű masszát kell kapnunk. Összekeverjük, megsózzuk, lefedjük az edényt, és egy éjszakán át állni hagyjuk. Másnap ellenőrizzük az állagát, ha túl sűrű, vízzel higítjuk. Kissé kiolajozunk egy palacsintasütőt, beleteszünk egy kisebb merőkanál tésztát, és kerekre formázzuk. A tetejét kirakjuk zöldségekkel és zöldfűszerrel. Ha az alja megsült, megfordítjuk, és a másik felét is megsütjük. Kókusz csatnival vagy zöldcsatnival tálaljuk.

 

 

 

Tetszett a recept? Még több receptért lájkold a facebook oldalam.


Ajándékozd meg magad és szeretteid a szakácskönyveimmel


Lapozz bele és vásárold meg itt!»»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------

Jelentkezz főzőtanfolyamaimra!
Varázsolj színes, ínycsiklandó és egészséges ételeket az asztalra!
Többféle főzőtanfolyam - az alapoktól kezdve a vegetáriánus konyha mesterévé válhatsz. Garantáltan elkápráztatod vendégeidet!

Információ a tanfolyamokról »»

---------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mit szólnál egy ajándék életmód magazinhoz?

Katt ide és elküldjük neked emailben!